Formuláře

Formulář pro odstoupení od smlouvy

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy. Formulář je třeba zkopírovat, vytisknout, vyplnit, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

 

 

Adresát - prodávající:

Internetový obchod: http://www.libamishop.cz

Společnost: Dagmar Kynclová, obchodní činnost

Se sídlem: Paseky 991, 57201 Polička

IČ/DIČ: 73639001 / CZ7552273498

E-mailová adresa: libami@seznam.cz

Telefonní číslo: +420777587649


Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží :

  • Datum objednání /datum obdržení:
  • Číslo objednávky:
  • Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem
    a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosíme o zaslání čísla účtu):

 

 

  • Jméno a příjmení spotřebitele:
  • Adresa spotřebitele:
  • Email:
  • Telefon:

  

 

V                            , Dne

 

                                      (podpis)
______________________________________

              Jméno a příjmení spotřebitele

 

 

Formulář pro uplatnění reklamace

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

 

Adresát (prodávající):

 

Internetový obchod: http://www.libamishop.cz

Společnost: Dagmar Kynclová, obchodní činnost

Se sídlem: Paseky 991, 57201 Polička

IČ/DIČ: 73639001 / CZ7552273498

E-mailová adresa: libami@seznam.cz

Telefonní číslo: +420777587649 

 

 

Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:        

Moje adresa:                             

Můj telefon a e-mail:             

 

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vážení,

dne (                   ) jsem ve Vašem obchodě (                            ) vytvořil objednávku (                        ). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (                                                                                   ).Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:(                                                                                                      ).

Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

  1. Datum objednání (                                  )/datum obdržení (                                 )
  2. Číslo objednávky:
  3. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (                  )
    a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu):             

  4. Jméno a příjmení spotřebitele:
  5. Adresa spotřebitele:
  6. Email:
  7. Telefon:

 

 

                     V                                  , Dne                                    

 

                                      (podpis)
______________________________________

              Jméno a příjmení spotřebitele

 

 


Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.